Aanschouwelijke reclame op T-shirts, hoody's en ander textiel

Enorme keuze en overtuigende druk bij Onlineprinters

Reclame op textiel is populairder dan ooit. Grote en kleine bedrijven, dokterspraktijken en agentschappen, restaurants en ambachtelijke bedrijven, verenigingen en federaties – iedereen maakt gebruikt van de kracht van de kleding en plaatst zijn logo of een statement op T-shirts, hoody's, overhemden en blouses. Na mutsen en handdoeken heeft Onlineprinters nu ook een enorme keuze aan textiel voor heren, dames en kinderen nieuw in het assortiment.

Als beroepskleding of als give-away. Textiel kan voor veel toepassingen worden gebruikt. In de onlineshop van Onlineprinters is textiel vanaf nu ook verkrijgbaar in kleine oplagen.

Textiel nieuw in het assortiment

„Kleren maken de man – en textiel met branding kan van medewerkers professionals maken, van individuele sporters een team en van individualisten een groep“, vertelt Christian Würst, Chief Commercial Officer van Onlineprinters overtuigd. „Kleding is in de waarste zin van het woord een aanschouwelijke aangelegenheid. Wie een T-shirt, een blouse of een overhemd met logo draagt, identificeert zich met zijn onderneming, bedrijf of vereniging, laat zien dat men ergens bij hoort, vertegenwoordigt de organisatie en brengt een positief imago naar buiten.“

In de onlineshop van Onlineprinters is in de categorie "Kleding en textiel" een enorme keuze aan T-shirts, poloshirts, tanktops, hoody's, sweatshirts, jassen, bodywarmers, overhemden en blouses te vinden. De modieuze basics bieden een prettig draagcomfort en zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren, maten en pasvormen. Al naargelang gelegenheid en doelgroep kunnen de klanten een keuze maken tussen shirts met lange of korte mouwen, getailleerde en rechte pasvormen, een ronde hals of een V-hals, capuchon of klassieke kraag, enz. Zowel de voor- als de achterkant kan worden bedrukt, naar keuze ook met verschillende motieven. Het textiel wordt bedrukt middels zeefdruk met één of twee volle kleuren uit het spectrum Pantone FORMULAR GUIDE Solid Coated. Voor een optimale drukkwaliteit moeten de elementen in de drukgegevens zijn aangemaakt als vectorgrafieken en als pdf-bestand worden geleverd.