Duidelijke prijsverlagingen bij het drukken van grootformaat reclamemiddelen
Nieuwe producten breiden het aanbod in Large Format Printing (LFP)
Precies op tijd voor de start van het nieuwe beursseizoen verlaagt Onlineprinters de prijzen voor verschillende producten op het gebied van groot formaat drukwerk. Klanten profiteren van prijskortingen tot wel 25 procent. Deze prijsverlagingen werden mogelijk door de productieprocessen verder te optimaliseren. „Tot ons bedrijfsconcept behoort het continu optimaliseren van onze productie. Omdat wij ook willen dat onze klanten van deze procesverbeteringen profiteren, passen wij de prijzen regelmatig in hun voordeel aan“, zo vertelt dr. Michael Fries, CEO van Onlineprinters GmbH.
Een overzicht van alle prijsverlagingen
De prijzen voor plots werden met 25 procent verlaagd. Kanaalplaten en vlaggen met en zonder banierhouder zijn 20 procent goedkoper verkrijgbaar. De prijzen voor grootformaat reclameborden dalen met ongeveer 20 procent. De prijsverlagingen gelden permanent en gaan in met onmiddellijke ingang. Onlineprinters beschikt over eigen LFP-productie-installaties en vervaardigt alle producten in de Duitse vestiging in Neustadt a. d. Aisch.
Nieuw in het assortiment: City-light-poster en pop-up-tower
Al in 2016 heeft Onlineprinters niet alleen zijn levertijden verkort en de service uitgebreid, maar ook 80 nieuwe producten in het assortiment opgenomen, om one-stop-shopping voor de klanten mogelijk te maken. Deze strategie zal het bedrijf ook in 2017 voortzetten: daarmee werd begonnen met de city-light-posters, die sinds januari nieuw in de shop verkrijgbaar zijn. Klanten kunnen een keuze maken uit drie papierkwaliteiten, namelijk 120 g/m² affichepapier, 210 µm Backlit folie en 140 g/m² indoor papier.
Binnenkort zullen bovendien zogenoemde pop-up-towers in de onlineshop verkrijgbaar zijn. Daarbij gaat het om mobiele reclamezuilen, die snel en zonder gereedschap kunnen worden opgezet. Ze zien eruit als ouderwetse aanplakzuilen en zijn geschikt voor het maken van reclame binnenshuis. „Bij de beurssystemen gaat het er in de eerste plaats om de klanten reclamesystemen aan te bieden die snel opgezet en afgebroken kunnen worden en tevens de aandacht trekken. Vanuit deze gezichtspunten zijn zowel de pop-up-tower als de beurswanden met rits, die we eind 2016 in het assortiment hebben opgenomen, heel goede oplossingen voor een presentatie op beurzen en soortgelijke evenementen“, licht dr. Michael Fries toe.