Goed

TrustPilotTrustpilot

Hoe wordt mijn reclamatie zo snel mogelijk in behandeling genomen?

Maak gebruik van de optie "Reclamatie over de order" in het besteloverzicht van uw klantenaccount. Vul het formulier volledig en zo nauwkeurig mogelijk in. 

Afhankelijk van de reclamatiereden verzoeken wij u op het reclamatieformulier foto's of bewijsexemplaren naar ons op te sturen, die de onvolkomenheid aantonen.

Stuur de bewijsexemplaren naar:

Onlineprinters GmbH 
Kwaliteitsmanagement 
Rudolf-Diesel-Straße 10 
91413 Neustadt a. d. Aisch 
Duitsland

Wij staan voor u klaar!

Ons serviceteam staat u graag van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur te woord. Bel ons of schrijf een bericht.

 Service-hotline
+31 20 2621919

 
E-Mail
 
service@onlineprinters.be

Meld u aan
Wachtwoord vergeten
Nieuwe klantenaccount aanmaken
Geen toegangsrecht tot deze klantgegevens.
Voer uw e-mailadres in
Voer uw wachtwoord in
Nieuw bij ONLINEPRINTERS? Nu registreren
Controleer uw e-mailadres
Na een geslaagde authentificatie ontvangt u per e-mail een gedurende 1 uur geldige link evenals verdere aanwijzingen voor het terugzetten van uw wachtwoord.
Voer uw e-mailadres in
Voer uw wachtwoord in
Herhaal het wachtwoord
Wij gebruiken de door u meegedeelde gegevens om een klantenaccount aan te maken en voor de uitvoering van uw bestelling. Wanneer u een product heeft gekocht kunnen wij u daarna via een e-mail aanbevelingen voor soortgelijke producten sturen. Wanneer u dat niet wilt kunt u ons een berichtje sturen of klikken op de afmelding in de e-mail. Meer informatie vindt u op Privacybescherming.
Heeft u al een klantenaccount? Naar de aanmelding
Meld u met de juiste toegangsgegevens aan om toegang te krijgen tot de gepersonaliseerde productvoorstellen. Met één klik op de knop wordt u doorgestuurd naar de standaardproductpagina zonder personalisatie.
Naar de productpagina