Goed

TrustPilotTrustpilot

Hoe kan ik over mijn bestelling reclameren?

Ga naar het besteloverzicht en selecteer bij de gewenste bestelling onder "Details en acties" rechts de optie "Reclamatie over de order". Noem de reden van uw reclamatie op het formulier en geef een nauwkeurige omschrijving van de fout.

Wanneer u ons alle benodigde gegevens inclusief de eventueel noodzakelijk foto's en bewijsexemplaren hebt toegezonden, controleren wij uw klacht zo snel mogelijk. Vervolgens zullen wij contact met u opnemen.

Wij staan voor u klaar!

Ons serviceteam staat u graag van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur te woord. Bel ons of schrijf een bericht.

 Service-hotline
+31 20 2621919

 
E-Mail
 
service@onlineprinters.be

Meld u aan
Wachtwoord vergeten
Nieuwe klantenaccount aanmaken
Geen toegangsrecht tot deze klantgegevens.
Voer uw e-mailadres in
Voer uw wachtwoord in
Nieuw bij ONLINEPRINTERS? Nu registreren
Controleer uw e-mailadres
Na een geslaagde authentificatie ontvangt u per e-mail een gedurende 1 uur geldige link evenals verdere aanwijzingen voor het terugzetten van uw wachtwoord.
Voer uw e-mailadres in
Voer uw wachtwoord in
Herhaal het wachtwoord
Wij gebruiken de door u meegedeelde gegevens om een klantenaccount aan te maken en voor de uitvoering van uw bestelling. Wanneer u een product heeft gekocht kunnen wij u daarna via een e-mail aanbevelingen voor soortgelijke producten sturen. Wanneer u dat niet wilt kunt u ons een berichtje sturen of klikken op de afmelding in de e-mail. Meer informatie vindt u op Privacybescherming.
Heeft u al een klantenaccount? Naar de aanmelding
Meld u met de juiste toegangsgegevens aan om toegang te krijgen tot de gepersonaliseerde productvoorstellen. Met één klik op de knop wordt u doorgestuurd naar de standaardproductpagina zonder personalisatie.
Naar de productpagina