Reclamatie

Niet tevreden?
Mocht het drukwerk niet aan uw verwachtingen voldoen of zelfs gebreken vertonen, heeft u de mogelijkheid om uw probleem nauwkeurig te beschrijven en ons een toelichting voor de bewerking van de klacht te geven. Zodra wij over de nodige gegevens evenals de noodzakelijke bijkomende informatie (afbeeldingen of bewijsexemplaren) beschikken, zullen wij uw klacht in behandeling nemen en u zo snel mogelijk een oplossing aanbieden.

Om een reclamatie in te dienen, vragen wij u om de volgende aanwijzigen in acht te nemen.
Terug naar het klantaccount

Terug naar het klantaccount

U kunt uw reclamatie uitsluitend met betrekking tot orders meedelen.

Klik op "Besteloverzicht" onder "Onze Service" in uw klantaccount.

"Details & acties"

In het besteloverzicht vindt u belangrijke informatie over uw bestellingen.

Kies de bestelling waarover u wilt reclameren en klikt u op "Details & acties".

Reclamatie indienen

Reclamatie indienen

Via de knop "Reclamatie indienen" aan de rechterzijde komt u bij het reclamatieformulier.

Reclamatie invullen en opsturen

Reclamatie invullen en opsturen

U bent reeds op de juiste plaats. Hier kunt u de details van de fouten beschrijven en uw reclamatie insturen.

Omdat wij reclamaties, die als gevolg van foutief opgemaakte drukgegevens zijn ontstaan, niet kunnen aanvaarden, vragen wij u om te controleren of de door u geŘploade gegevens aan onze eisen voldoen. Informatie hierover vindt u in onze gegevensinformatie en onder "Details" op de desbetreffende productpagina.