Onze shop in uw systeem: API-interface voor eenvoudige processen
Deze oplossing vereenvoudigt uw processen, bespaart tijd en maakt resources voor andere thema's vrij. In plaats van bijvoorbeeld uw klantorders handmatig in onze shop in te typen, worden alle ordergegevens automatisch verzonden. Dit functioneert ook wanneer u al van een een marketing- of inkoopportaal (bijv. Onventis, SAP/Ariba, Synertrade) gebruikmaakt.
Zo profiteert uw organisatie van op.connect
Directe interfacekoppeling
Koppel uw systeem comfortabel aan onze onlineshop. Daarbij staat gedetailleerde API-documentatie tot uw beschikking.
Geoptimaliseerde processen
Alle ordergegevens inclusief facturatie kunnen via de interface in uw systeem worden overgenomen. Deze geautomatiseerde processen besparen tijd en maken resources bij uw medewerkers vrij.
Automatische gegevensuitwisseling
De product-,bestel- en prijsgegevens worden automatisch via de interface uitgewisseld. Dit is ook mogelijk voor order- en factuurgegevens.
Grote verscheidenheid van producten
Ons complete assortiment staat tot uw beschikking: van roll-up banners, relatiegeschenken en posters tot enveloppen.
Voordelen voor uw gebruikers
Verbetering van de productiviteit
Dankzij geautomatiseerde processen komen resources bij uw medewerkers vrij die uw effectief kunt gebruik om zo productiever te worden.