Onaangenaam, maar noodzakelijk: klanten informeren over een op handen zijnde prijsverhoging. Wie eerlijk en transparant is in zijn argumenten, kan klanten blijven behouden.
Kleurcontrasten in de kunst – Complementaire kleuren, Itten en het getal 7
Als twee of meer kleuren in een directe relatie tot elkaar worden geplaatst, creëren ze een volledig nieuw effect, afhankelijk van hun respectieve eigenschappen en hun combinatie.
Kerstcadeaus voor klanten – inspiratie en tips
Elk jaar hetzelfde kerstcadeau – voor al uw klanten en zakenpartners? Of wilt u iets nieuws proberen? Misschien dicteert uw budget ook een ander kader dan gewoonlijk. Wij hebben hier een aantal suggesties voor traditionele en iets andere geschenken in verschillende prijscategorieën voor u samengesteld in onze kerstgeschenkspecial voor klanten.
Sprüche für Weihnachtskarten: Anregungen und kostenlose Textvorlagen
Kerstwensen sturen is een erezaak, zowel in het bedrijfsleven als privé. Maar wat voor boodschap moet u op de kaart zetten als u wilt dat uw goede wensen verder gaan dan “Vrolijk Kerstfeest”? In dit artikel hebben we een paar aloude klassiekers en suggesties voor u op een rijtje gezet.
Etalageversiering voor Kerstmis: Tips en inspiratie
Het is algemeen bekend dat ieders geld een beetje losser is dan normaal tijdens het feest van de liefde.Daarom moeten etalages zeker de aandacht trekken van het kerstgevoelige publiek. De suggesties en voorstellen in dit artikel laten zien hoe dit gedaan kan worden.
Kerstwensen – zakelijk en hartelijk tegelijk
Elk jaar, kort voor Kerstmis, rijst de vraag: Hoe slaagt u erin om kerstgroeten zakelijk en tegelijkertijd persoonlijk, hartelijk en beschouwend te maken – met een persoonlijk tintje?Want het hangt allemaal af van de juiste toon. Om het u wat gemakkelijker te maken, hebben wij gratis tekstsjablonen voor alle gevallen samengesteld.
Postkaarten toen en nu: De ontwikkeling van het afdrukmedium en de rol ervan in marketing
Vakantiegroeten van de familie, grappige spreuken uit de boekwinkel of de nieuwste postaandacht uit uw favoriete winkel: postkaarten zijn een echt allround talent en even interessant voor privé- als voor zakelijke doeleinden. Wij laten u zien waarom de kaarten nog steeds trendy zijn.
Postkaarten: Sjablonen voor de achterkant
Postkaarten zijn ideaal voor privé- en zakelijke communicatie en voor direct-marketingmaatregelen. Er zijn echter een paar dingen waar u aan moet denken bij het ontwerpen van de achterkant. Met onze gratis sjablonen als PDF-bestanden en InDesign-documenten voor DIN A6 en DIN lang, zit u aan de veilige kant.
Prijselasticiteit eenvoudig uitgelegd
Hoe reageren klanten op prijsveranderingen? De indicator prijselasticiteit geeft in cijfers weer welke effecten prijsverlagingen en -verhogingen hebben op het koopgedrag van consumenten.
Copyright-teken, handelsmerk en geregistreerd handelsmerk in gebruik
Het copyrightteken creëert niet automatisch copyright. Wij leggen uit wat het copyrightteken, het handelsmerk en het geregistreerde handelsmerk betekenen en laten zien hoe ze in een typografische context worden gebruikt.